ALGEMENE VOORWAARDEN

Laatst geüpdatet op 11 september 2023

De website:

My Health Home - www.myhealthhome.be

(hierna de "Online winkel")

is een initiatief van:

My Health Home      
Rue Des Vignes 3, 4208    
Ondernemingsnummer (KBO-nummer): 0803.974.305          
E-mail: info@myhealthhome.be    
Telefoon: +32 473 29 11 13

(hierna "wij" of "My Health Home" of de "Verkoper")

ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN

1. Toepassingsgebied

Deze Algemene Verkoopvoorwaarden definiëren de wederzijdse rechten en verplichtingen in geval van de aankoop van producten of diensten op het Platform door een Gebruiker (die, voor wat betreft de Algemene Verkoopvoorwaarden, hierna "Klant" wordt genoemd).

Uitzonderingen op de bepalingen van de Algemene Verkoopvoorwaarden kunnen in uitzonderlijke gevallen worden gemaakt, op voorwaarde dat deze uitzonderingen schriftelijk zijn overeengekomen. Dergelijke afwijkingen kunnen bestaan in het wijzigen, toevoegen of schrappen van de bepalingen waarop zij betrekking hebben en laten de toepassing van de overige bepalingen van de Algemene Verkoopvoorwaarden onverlet.

My Health Home behoudt zich het recht voor om de Algemene Verkoopvoorwaarden van tijd tot tijd te wijzigen. De wijzigingen zullen van toepassing zijn zodra ze online worden gezet voor elke aankoop na die datum.

  1. Online winkel

Via het Platform stelt de Verkoper de Klant een online webshop ter beschikking die de aangeboden producten of diensten voorstelt. De voorstelling van de aangeboden producten of diensten (bv. via foto's) hebben geen contractuele waarde hebben.

De producten of diensten worden met de grootst mogelijke nauwkeurigheid beschreven en gepresenteerd. In geval van fouten of nalatigheden in de presentatie kan de Verkoper hier echter niet aansprakelijk voor worden gesteld.

De producten en diensten worden aangeboden binnen de grenzen van hun beschikbaarheid.

De prijzen zijn inclusief btw (21%)

  1. Prijs

De Verkoper behoudt zich het recht voor zijn prijzen te allen tijde te wijzigen door ze online te publiceren.

Enkel de aangegeven prijzen en de belastingen die van kracht zijn op het moment van de bestelling zijn van toepassing, onder voorbehoud van beschikbaarheid op die datum.

De prijzen zijn aangegeven in euro en houden geen rekening met eventuele leveringskosten, die bovendien worden aangegeven en gefactureerd vóór de validatie van de bestelling door de Klant.

Het totale bedrag van de bestelling (alle belastingen inbegrepen) en, indien van toepassing, de leveringskosten worden vermeld vóór de definitieve validatie van de bestelling.

  1. Online bestellen

De Klant heeft de mogelijkheid om online een bestelling te vervolledigen met behulp van een elektronisch formulier. Door het invullen van het elektronische formulier aanvaardt de Klant de prijs en beschrijving van de producten of diensten.

Om zijn bestelling te valideren, moet de Klant deze Algemene Verkoopvoorwaarden aanvaarden door op de aangegeven plaats te klikken.

De Klant moet een geldig e-mailadres, factuurgegevens en, indien van toepassing, een geldig afleveradres opgeven. Elke communicatie met de Verkoper kan plaatsvinden via dit e-mailadres.

Bovendien moet de Klant de leveringswijze kiezen en de betalingswijze valideren.t.

Bevestiging en betaling van de bestelling

De Verkoper blijft eigenaar van de bestelde artikelen totdat de volledige betaling van de bestelling is ontvangen.

  1. Betaling

De Klant verricht de betaling op het moment van de definitieve validatie van de bestelling met behulp van de gekozen betaalmethode. Deze validatie geldt in plaats van een handtekening.

Je kan eenvoudig, snel en veilig betalen via:

  • Bancontact
  • Paypal
  • Met creditcard (VISA/Mastercard)

Na ontvangst van de validatie van de aankoop met betaling, zal de Verkoper de aankoop aan de Klant sturen.

In geval van onbeschikbaarheid van een dienst of product, zal de Verkoper de Klant zo snel mogelijk per e-mail op de hoogte houden om de bestelling van dit product te vervangen of te annuleren en eventueel de betreffende prijs terug te betalen, waarbij de rest van de bestelling vast en definitief blijft.

       2. Levering

De levering gebeurt pas na bevestiging van betaling door de bank van de Verkoper.

De producten worden geleverd op het adres dat door de Klant is aangegeven op het online bestelformulier.

De levering vindt plaats, volgens de door de Klant gekozen methode, binnen de volgende termijnen:

Standaard levering in België en Nederland: 1 tot 2 werkdagen

De leveringstermijnen zijn indicatief. 

       3. Retourzendingen en omruilingen

Het om te ruilen of terug te betalen product moet in zijn geheel en in de originele verpakking aan de Verkoper worden teruggezonden, volgens de volgende modaliteiten:

Zelf een foutje gemaakt bij het bestellen?
  • Breng Customer Service binnen de 14 dagen op de hoogte en vermeld waarom je de producten graag zou terugsturen. Gelieve je aanvraag schriftelijk op te sturen via mail naar info@myhealthhome.be, met vermelding van je naam en ordernummer.  
  • Stuur de producten op eigen kosten terug naar: My Health Home. Producten dienen onbeschadigd, ongeopend in de originele verpakking verstuurd te worden.    
  • My Health Home zal het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant zelf betaald heeft, tenzij de klant instemt met een ander betaalmiddel, zoals een giftcard."     
 
2. Vermoed je dat My Health Home een vergissing heeft gemaakt met je bestelling?         
  • Breng Customer Service binnen de 14 dagen op de hoogte en vermeld waarom je de producten graag zou terugsturen. Gelieve je aanvraag schriftelijk op te sturen via mail naar info@myhealthhome.be, met vermelding van je naam en ordernummer.  
  • Stuur de producten gratis terug naar: My Health Home. Producten dienen onbeschadigd, ongeopend in de originele verpakking verstuurd te worden.   
  • My Health Home zal het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant zelf betaald heeft, tenzij de Klant instemt met een ander betaalmiddel, zoals een giftcard."     
3. Pakketje werd beschadigd geleverd?     
  • Breng Customer Service binnen de 14 dagen op de hoogte en vermeld waarom je de producten graag zou terugsturen. Gelieve je aanvraag schriftelijk op te sturen via mail naar info@myhealthhome.be, met vermelding van je naam en ordernummer.  
  • Bezorg ons een foto van het label op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde inhoud. Dit hebben we nodig om een claim op te starten.   
  • Wij zorgen dan spoedig voor een antwoord.

 Gegevensbescherming

De Verkoper zal in zijn computersystemen en onder redelijke veiligheidsvoorwaarden het bewijs van de transactie, met inbegrip van de aankooporder en de factuur, bewaren.

De Verkoper garandeert zijn Klant de bescherming van zijn persoonlijke gegevens in overeenstemming met het Privacybeleid dat beschikbaar is op het Platform.

Toepasselijk recht en bevoegde rechtbank

Deze Algemene Verkoopvoorwaarden worden beheerst door het Belgische recht.

Unlock here your Happy & Healthy Lifestyle toolbox


Deel je e-mail en vier de lancering van My Health Place met ons!
Ben je klaar om jouw leven weer in eigen handen te nemen?