• Zelf een foutje gemaakt bij het bestellen?
  1. Breng Customer Service binnen de 14 dagen op de hoogte en vermeld waarom je de producten graag zou terugsturen. Gelieve je aanvraag schriftelijk op te sturen via mail naar info@myhealthhome.be, met vermelding van je naam en ordernummer.
  2. Stuur de producten op eigen kosten terug naar: My Health Home. Producten dienen onbeschadigd, ongeopend in de originele verpakking verstuurd te worden.
  3. My Health Home zal het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant zelf betaald heeft, tenzij de klant instemt met een ander betaalmiddel, zoals een giftcard."
  • Vermoed je dat My Health Home een vergissing heeft gemaakt met je bestelling?
  1. Breng Customer Service binnen de 14 dagen op de hoogte en vermeld waarom je de producten graag zou terugsturen. Gelieve je aanvraag schriftelijk op te sturen via mail naar info@myhealthhome.be, met vermelding van je naam en ordernummer.
  2. Stuur de producten gratis terug naar: My Health Home. Producten dienen onbeschadigd, ongeopend in de originele verpakking verstuurd te worden.
  3. My Health Home zal het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant zelf betaald heeft, tenzij de Klant instemt met een ander betaalmiddel, zoals een giftcard."
  • Pakketje werd beschadigd geleverd?
  1. Breng Customer Service binnen de 14 dagen op de hoogte en vermeld waarom je de producten graag zou terugsturen. Gelieve je aanvraag schriftelijk op te sturen via mail naar info@myhealthhome.be, met vermelding van je naam en ordernummer.
  2. Bezorg ons een foto van het label op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde inhoud. Dit hebben we nodig om een claim op te starten.
  3. Wij zorgen dan spoedig voor een antwoord

Unlock here your Happy & Healthy Lifestyle toolbox


Deel je e-mail en vier de lancering van My Health Place met ons!
Ben je klaar om jouw leven weer in eigen handen te nemen?